Kızlar bizim bebiş kanaldaydı 39+4 deydik. Bugün kontrolde kanaldan çıktığını gördük doktor bazen böyle oluyor sürpriz yapıyorlar dedi bende daha fazla beklemek istemiyorum dedim sabaha sezeryan yapılacak. Çok zor mu tecrübelerinizi bekliyorum dua edin lütfen sağlıkla kavuşalım 🙏