Aynur_adahiram Ankarali annler bu iki hastanede dogum yapmis,yapacak olan yada yakini dogum yapmis olan varmi memnun kalmislar mi ben 2018 de Sami Ulus bestepe has.dogum yaptim.ozman cok memnun kalmistim simdi nasil peki bilmiyom
Nazlimom Aynur_adahiram ben özele gidiyorum aama kuzenim şwhir hastanesinde doğurdu 2. Cocugunu 2 ay önce cok rahattı özel gibi dedi ilkinide sami ulusta doğurdu oradanda memnun kalmıstı
tugbadugan0000 Aynur_adahiram 1ay once sehie hastanesinde doğum yaptım çok memnun kaldım herşey cok guzeldi odalari tek kişilik ve cok temiz
1515esma 1 ay önce kardeşim sami ulus Beştepe de doğum yaptı ve hijyen durumunu çok beğenmedik yani bir de bebeğimiz küvöze falan alındı doğru dürüst bilgi bile alamadık biz memnun kalmadık açıkçası