Şuan 38haftalık hamileyim bebeğim uzun zamandır gelişimi yavaş gidiyor doktorum daha fazla beklemeyelim 39da fitil koyarız doğumu başlatırız suni sancı gibi değil dedi . İlk gebeliğimde suni sancıyla doğum yaptım serum şeklinde verilmişti. Fitil ile doğum yapan var mı aranızda süreç nasıl ilerliyor ?