Tlphbbbb 29. Haftadayım monurol üromisin ,7 günlük fitil ,Azitro Antibiyotik hepsini kullandım bana mısın demedi enfeksiyon en son Doktorum bu böyle olmaz idrar kültürü alalım dedi kültürü aldı sonucu dün çıktı Üreyen bakteri varmış beş tane antibiyotik iğne verdi ve hiçbir belirtim yoktu ne yanma ne kaşıntı sadece sarı bazen yeşile dönen akıntım vardı