İyi akşamlar arkadaşlar Ocak ayında mol gebelikten kürtaj oldum. Bhcg takibi yapmamıştım 1 kere kan verip hamileyim demiştim. İlk tecrübesizlik insan hiç düşünemiyor konduramıyor. Şimdi çok şükür yeniden hamileyim. Hcg düzenli artış gösteriyor. İlk öğrendiğim gün hafif lekelenme yaşadım çok açık pembe ve hafif kan rengi gibi. Progestan fitil kullandım birincisinde lekelenmeyi kesti.
6 gün içerisinde 2şer gün ara ile takip ettim.
İlk test 295
İkinci test 665
Üçüncü test 1108
Daha takip etmeme gerek var mı? Ne zamana kadar takip etmeliyim?