Kızlar doktordan geldim moralim alt üst oldu, 31+2 haftalık gebeyim bebeğin başı 32+1 , ayakları 31+1 ile uyumlu buraya kadar sıkıntı görmedi ama karın çevresi 29+5 ile uyumlu kilosu 1590 gram dedi. Böyle bir sorun yaşayan ve sonradan düzelen var mı ? Haftaya cuma gel tekrar bakalım dedi hem de nst ye giricem canım çok sıkıldı