Arkadaşlar 35+2 yim kendimi korkudan sezeryana hazırlamıştım ki ondan da aşırı korkuyorum. Bugğn kontrole gittim herşey normal ve doktorum normal doğum yapmamı öneriyor kız ben napcam 😰ben iki türlüde doğuramam 😭 belki prenses doğum yaparım diye kendimi avutuyorum benm oek bilgim yok normal doğumla alakalı 😭🥺