Çok geçmiş olsun canım… rabbim sabır versin.
Ben de 8. Haftada düşük yaşadım kürtajla temizlendi. 8 hafta sonra tekrar hamile kaldım. Şimdi dünyalar tatlısı 11 aylık oğlum var. Umudunu sakın yitirme. 2 ay ara verip doktora tekrar görünmeni tavsiye edebilirim. Ben 3. Ayda tekrar hamile kaldığımı öğrenmiştim.
İnşallah sen de en kısa zamanda güzel haberleri alırsın.
Folik Asiti almaya devam et…
Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın.