Merve0001 Ben ilk bebeğimi erken doğum ile doğurdum. Bebeğim 1 ay yaşayıp vefat etti. Ve sezeryan doğum olmuştu. Doktorum 6 ay sonra Düşünebilirsn demişti. Ben biraz daha bekledim yine de. Ama 10. Ay olduğunda hamile olduğumu öğrendim. Şuan 11 haftalık oldum. İnşallah bişi olmaz. Ama bana 6 ay demişti doktorum. O yüzden bir şey olmaz inşallah. Hiç kötü düşünme. Şuan aynı aralıklar da hanile kalmışız. Rabb’im ağrısız acısız ve sağlıklı şekilde bebeklerimize kavuşmayı nasip etsin 🌿