Mercimegim4 Bebeğim için sebamed bebe şampuanı aldım az önce civilden eve geldim denedim gözümü yaktı. Mustela dışında göz yakmayan şampuan deneyen anneler var mı?
PrensesFiona Mercimegim4 ben de sebamed almayı düşünüyorum. Mustelanın yorumlarında da göz yaktığı yazıyordu.
asdfg3 Mercimegim4 sebamed iceriginde parfüm var diye biliyorum arastirirken denk gelmiştim.. ben suan icin minoris düşünüyorum
Omerhatice Mercimegim4 ben sebamed kullandım 2 cocugumada memnun kaldım canim 5 aylık kızıma kullaniyorum Musteladan bir bilgim yok onu kullanmadim☺
Mercimegim4 PrensesFiona ben az çnce alır almaz denedim ama yenidoğan yazmıyor bebe şampuanı yazıyordu aldım geldim eşimle ikinizde denedik göz yaktı 🙄 yeni doğan olanı nasıl bilmiyorum mustela çok pahalı alamayacağım
Mercimegim4 asdfg3 mühendisin oğlu sayfasında evet çok araştırdım çok baktım. Var evet ama içim rahat etmesede kullanacağım sanırım. Çünkü artık maddi olarak tükendik 🙄
PrensesFiona Mercimegim4 aynen öyle yani artık gözüne fazla getirmeyeceğiz. Çünkü mustela bile yakıyor diyorlar açıkcası mustela için benim de bütçem yeterli değil. Ki sebamed de zaten eczanelerde satılan bir marka ve yorumları çok güzel.
asdfg3 Mercimegim4 henuz alisverise baslamadim nerden baslicam şu dönemde nasil kaldiricaz bu kadar masrafi bilmiyorum.. allah yardimcimiz olsun
Piraye2021 Sebamed pişik kreminden de çok memnun kaldı arkadaşım mustela almıştı fayda etmemiş bebeğine bende Sebamed ile denicem şampuana karar veremedim hala
Mercimegim4 Piraye2021 pişik mustela aldım geri kalan hepsi sebamed aldım tek sorun şampuan oldu kokusu da güzeldi ya hepsinin
Mercimegim4 asdfg3 aynen vallahi herşey pahalıyken hele daha zor. 16. Haftada başladık biz bittik tğkendik🤣
Mercimegim4 Omerhatice yeni doğan olan mı bebe şampuanı yazan mı acaba gözleri yanmıyor mu ağlamıyorlar mı
Omerhatice Mercimegim4 bebe şampuanı yazıyor üstünde.. Ve aglamıyorlar ikiside suyu banyoyu çok seviyor.. ikiside ağlamıyor canm ☺