Ayse_dnmz0 Evet canım hamilelik öncesinde oluyor ama her doktor yapmıyor kendin yaptırıyorsun benimde 2 kaybım vardı 2 cisinde 12 haftalık serklaj atıldı tutmadı bebeğimi kaybettim o yüzden hamilelik öncesi karından robotla 4 tane delikten girilip rahime dikiş atılıyor.
Korkmayın canınız yanmıyor ama dikiş sonrası dikkat edin mümkünse yatın sağ salim kucağınıza alırsınız insallah