Herkese merhabalar rutin olarak her ay kan ve idrar tahlili veriyorum. 3 seferdir idrarda lökosit yuksek çıkıyor. Doktorum idrar kültürü vermemi önerdi. Sonucumda bakteri üremedi yazıyor. Doktorum enfeksiyon olmadığını ilaç kullamana gerek yok dedi. Başına böyle birşey gelen varmı yada bilgisi olan varmı bu konuda