Sehhy Herkese merhaba normalde 27 haftalıgım ancak ultrasonda bebek 26. Haftada gözüküyor. Bu bir sıkıntı mıdır ?
kubrakokcan Sehhy 2 haftayı geçmediği sürece sıkıntı olmuyor diye biliyorum. Benim bebeğim de 1 hafta geriydi
Toprak_hira59 Sehhy anne baba minyonsa bebis te minyondur belki 1 hafta geriden pek sıkıntı olmuyor diye biliyorum ama dr.nuz ne dedi bu konu hakkinda o daha onemli
Terspektif Sehhy 27 haftada banada sadece karın çevresinin 1 hafta geride olduğunu söyledi doktorum şuanlık sıkıntı yok ama ilerleyen haftalarda fark büyürse sıkıntı olur dedi. Protein ağırlıklı beslen dedi bakalım inşallah kilo almıştır birazcık yediğime içtiğime dikkat etmeye çalışıyorum
kubrakokcan Toprak_hira59 bizim doktorumuz da aynısını söylemişti. Ben her ne kadar minyon olmasam da , eşimin tarafına çekmil demekki bebeğim. Minyon bi bebek dedi , doğdu hakikaten minnacık. Ne yaparsam yapayım etli butlu bir bebek olmayacak anlaşılan 🙈
Toprak_hira59 kubrakokcan saglıklati yerinde olsun onemli olan bu minyon ufak tefek insamlar daha tatlı oluyor bence 😅
kubrakokcan Toprak_hira59 miniminnacııık , sevmesi güzel de ilk zamanlar üzerini giydirirken bir yerini kırarım diye çok korkuyordum 😂😂