Aypare_ Arkadaşlar daha öncede hissesiyordum ama bugünki kadar değil . Sabahtan beri vurup kaçıyor gibi kalp atışı gibi ve bir sertlik hissediyorum ilk gebeliğim ve kız bebeğim . Bu kadarı normal mi çok şaşkınım .
gamzosgamzos Aypare_ normal canım bende 18+0 ım ikinci gebeliğim bebeğim 2 3 gun çok sakin oluyor sadece 4 5 kere küçük vuruşlar 1 gün aşırı hareketli yani hic durmuyor neredeyse 16. haftadan beri hissediyorum 😊
mercimeginannesiiii Aypare_ ben 16+6 yım arada bir hareketlenme hissediyordum. Ama dün gece o kadar hareket etti ki sırt üstü yattım elimi karnıma koyup bekledim ve elimle dahi hissettim bir hareketini. Karnım açken daha hareketli oluyor. Kız bebekler daha hareketli olurmuş bunu duymuştum. Bizim bebişe önce erkek dediler şimdi kız diyorlar cinsiyetini bilmiyoruz henüz 🤗🙈
blueberyy00 Aypare_ normal canimm benimkide kız kıpır kıpır cadı şimdi 19+2 deyiz iki üç gundur biraz durgun o haraketli haline alışınca tedirgin ediyor böyle olması uzanıp hemen hissetmeyi bekliyorim nazlı nazlı iki üç gündür küçük hanım ama bu haftada daha hissetmeyenler bile var diye normal geliyor çok şükür uzaninca da hissediyorum rahatlıyorum biraz
tugcesari gamzosgamzos masallah benimde kizim olacak 12+2 gunluk bakalim ben ne zaman hissedecegim cok sabirsizlaniyorum acikcasi 🙈
gamzosgamzos tugcesari yaaa Rabbim sağlıkla kavuştursun canım ilk gebelikse 17 18 den itibaren hissediyordun mesela ilk kızımda 17+4 te hissetmistim 😊
gulfemsvnc Hareketli bebişler keyfi yerinde olan bebişlerdir, iyi beslendiği, sıvısının yeterli olduğu ve iyi oksijen aldığını işaret edermis hatta. Bende 19+5 haftadayım, oğlum hareketlendikçe neşem yerine geliyor🥰