Zey1- ah canım benim bu ilaç yüzünden nasıl psikolojim bozulmuştu. Keşke buranın kişisel konuşma alanı olsa da anlatsam. Sadece şu kadar diyim doktorum 3 ay öneriyoruz demişti bana ben bırakalı 2 ay olmuştu hamile kaldım cildiye doktoru ile konuştum bu ilacı içerken hamile kalan hastalarım da vardı ama çok şükür bişey olmadı diye. Doktorum da bir sıkıntı olsa detaylı da belli olur dedi. Beni de çok korkutmuşlardı ama