lunam
Canım öncelikle geçmiş olsun , Allah sağlıkla bebişini kavuştursun inş preeklampsi şüphesi var iste tek doktora bağlı kalma, çünkü insan stres oluyor haliyle endişeleniyor, bu tamamen senin tansiyonunla alakalı bir durum eğer yüksek çıkıyorsa ve devam ediyorsa bebeği de etkileyebiliyor ,çözümü var elbette sürekli tansiyonunu kontrol edeceksin doktor kontrolünde olacaksın ,zaten önceden kontrol altına alındığı zaman çok sıkıntı olmuyor içini ferah tut 🙏