Papatyam63 Gulsah_13 valla ben ilk gebelikte yedim hiç bişi olmadı ikinci gebelik şimdi iki defadır yine yiyorum sorun yok
MerveeD Gulsah_13 zararı yok sadece eskiler ciğer dovrarken bır yerını kasırsan bebegın orasında iz olur derler ciğerin faydası var bence ben sevmıyorum ama herkes yemem gerektgını sylemıstı
gamzeli27 MerveeD Bu kesinlikle doğru annem yemiş şakasına da boynunu küçük kaşımış ve tam kağıdını yerde bende 2 tane ben var🤣
Melek1111 Doktorlar gebeyken yenmemesi gereken yiyecekler içinde sayıyor .Kabuklu deniz mahsulleri ,ciğer,az pişmiş yumurta ,az pişmiş et gibi ürünleri .Ciğer yiyen tabi ki var bişey olmuyor canınız çektiyse azıcık yiyin bnce
Melek1111 Çünkü içerisinde çok fazla A vitamini barındırıyor . Özellikle 3 . Aydan sonra yenmesi doğum kusurları oluşturabilir deniyor
MerveeD gamzeli27 Bizim komsunun kızı da yemek yaparken kolunu kastımız cocugunuz kolunda leke var ne kadar dogru bılmem ama oyle derler yani
sumeyraballl Gulsah_13 tavuk ciğeri de yiyorm büyük baş ciğeri de canım her istediğinde eşime yaptırırm 😁 o çok güzel yapıyor
Gulsah_13 Bende hamile kaldığım beri 3 kez yedim genellikle lokantadan yiyorum ben kendim yapmadım hiç çalıştığım için hazır öğün yiyorum bugün de yerken fazla yeme iyi değil dediler o yüzden sormak istedim