Medine1 Kızlar şiddetli bel ağrım var , adet sancısı gibi alt tarafta adet sancısına benzer bir sancım var ama şiddetli değil. Kasılmam yada doğum sancısı gibi bişeyim yok yada ilk gebeliğim diye mi öyle düşünüyorum bunları yaşayan varmıı
Happy_001 Medine1 ben canım aynı seyleri yasıyorum hatta yururken bıkını bolgecemden cocuk cıkacak mıs gıbı pat pat yuruyorum