xumsai Aptamil içmez 3 saatte içmesi çok normal aptamilde şeker olduğu için tok tutuyor. Aptamili de bırak canım en güzel mama Hipp, hemen bi eczaneden hipp al bi dene farkı göreceksin. Tamamen organik bebek sütü. Aptamil verme ama hipp te iki tane çeşit var şekersiz olanından al glikoz olanlar tok tutuyor o nedenle 3 saatte bir yiyodur