Civcivinannesiii Caglatan o haftada yapilan herhangi bi test yok 5. Yada 6.haftada doktor istiyo rutin testleri
deletedmom27371 Caglatan canım senin gibi 3 haftalıkken öğrendim ve 5 haftaya kadar ne kese görebildim ne de bebeğimi her hafta boşuna gittim 7. Hafta da gittiğim de keseyi bebeği ve kalp atışını duydum. Bana tek avantajı o haftadan beri folik asit kullanıyorum
Caglatan deletedmom27371 bende aynı şekilde öğrendiğim gün başladım folikasite. O zaman 5-6 haftalıkken gitmeliyim kontrole cok tesekkür ederim