mavi_kus Merhabalar 37+3 bugün kontrole gittim çatı muayenesi yapar diye düşünüyordum yapmadı da bahsetmedi de bende sormadım 🤷🏼♀️ usg nst yaptı yürüyüş sıcak suya oturma banyosu zeytinyağlı perine masajı önerdi. Kimlere kaçıncı haftada yapıldı?
Didemmmmm mavi_kus bende geçen hafta olacak sanıyordum 36+6 da ama haftaya yapalım dedi . Nst ye bağladı sorun çıkmayınca ve bebeğin kafası dönmüş ama rahim kanalının daha yukarısında o yüzden haftaya yapalım dedi.Yarın 37+6 olacağım yapacağını söyledi . Bakalım yapılacak mı?
Eslemkusun_annesi mavi_kus 29+6 da kontrolüm vardı şuan 34+4 um yarın kontrolüm var bir önceki muaynemde 35. Haftada çatı muaynesi yapıcam dedi cari muayne haftası doktordan doktora değişiyor canım
Zemzem01 Bende bugün gittim ama boyum 1:50 den kisa olduğu için hic önermiyorum dedi bana 🙄 sezeryan tarihi verdi işte 15 aralik kismetse 😊bakalim hayırlısı ile atlatırım inşallah kızlar