Nazi_Agayeva98 Hanimlar normal dogumunuzun basladindan once nasil idi moraliniz falan ? Hangi bolgenizde agri falan var idi? Bu gun 39+5 gunluyum moralim yok birde karnim asagisinda agri var birazcik ve birde yureyim sikiliyor
Su-145 Nazi_Agayeva98 bende 39+5 teyim su gibi akıntım geliyordu acile gittim akıntı dedi hala ağrım sancım bişeyim yok