Yasmin_yaso Ben de dokuz sene sigara içtikten sonra hamileliğimde bıraktım ki hiçbir zaman sigarayı bırakmak isteyen biri bile olmadım. Üç günde bir paket çok çok fazla. Yeni doğan bebeğin elinde sigarayı düşünün bence her seferinde veya Google’da annesi gebelikte sigara içen bebeklerin başına gelebilecekleri şeyleri okuyun, bizim gibi koskocaman insanlara bile ne kadar zararlı Ben bırakamıyorum lafını asla kabul etmiyorum bence herkes bırakabilir insan evladı için neler yapmaz ki. Bu arada ben de hemen bırakamadım beş haftalıkken gebeliği öğrendim Öğrendiğim an günde ikiye indirdim, Dokuzuncu hafta gibi de artık hamile olduğumu iyice idrak ettikten sonra tamamen bıraktım. Ben içtim hiçbir şey olmadı diyenleri falan sakın dinlemeyin bırakamazsınız