Bende 13+5 haftalık ikiz gebeyim. Üç gün önce şiddetli kanamam oldu bir gün sonra durdu. Bugün yine kanamam oldu. Karın ve kasık ağrım oluyor. Bende aynı durumdayım ağırlardan gece uyuyamıyorum. Çok korkuyorum. Bol su içip yatıyorum. Sağolsun kayınvalidem geldi bana bakıyor. Progestanı fitil olarak kullanmak daha etkiliymiş doktorum öyle söylemişti. Ben o şekilde kullanıyorum.