Kızlar 23+1 hamileyim dün kontrol vardı ve doktor bebeğin suyu azalmış dedi.Şuan tehlikeli aşamada değil ama bol su tuket dedi halbuki gunde 4 litre bazen daha fazla su içiyorum.Benim gibi olanlar suyun artması için etkili ne yaptılar acaba?Birde sızma ihtimali varmıdırki ben farketmeden kafam karıstı gerçekten🙈