Nagisss
Herkese hayırlı akşamlar. Kızlar ben 26 haftamda hastaneye nst de çıkan erken sancı yüzünüzden 1 hafta yattım. 1 hafta içerisinde alttan 5 6 kere muayene yedim çok şükür açılmam yoktu . Ama ömrümden ömür gitti erken doğum olacak diye en iyisini Allah bilir tabiki ama ... 2 tane ciğer geliştirici iğne vuruldu . Benden rahim agzindan kultur almışlardı ve kültürde enfeksiyon çıktı . Antibiyotik kullandim . Su an evdeyim yatıyorum öyle bir iş yapmıyorum. Ama hastanede yattığım sürer çok korktum psikolojim bozuldu . 3 gün her alttan muayene de bebeğimin hareketlerini hissedemedim 🙁 Allah yardımcımız olsun..