Ezgi2828 gitme bir daha o doktora. Sana kötü hissettirmeye hakkı yok. Ölüm diyeti mi yapacaksın yani bazen elinde olmadan alıyorsun.
Ben de kilolu hamile kaldım 1.60 boyum 79 ile hamile kaldım. 33. Haftamdayım 11 kilo aldım. İlk 4ay düsük tehlikem vardı ilaçlar iğneler sürekli yat derken çoğu kilomu o dönem aldım. Simdi hiç iştahım yok neredeyse ve 4 aydır kilom sabit.