Aysenur_
21+4 günlüğüm ikindiden beri sağ karnımın üst tarafında ağrı var normal mi ne yapmalıyım kötü bir durum mu bu
Aysenur_
Yoksa doğum belirtisi mi çok korkmaya başladım erken doğum en korktuğum şey
istanbulluanne
Vallahi dün ayni seyi bende yaşadım benimde en korktuğum şey Allah korusun. Benim bide kasiklarima sancılar girdi koca gün agrim vardi cok. Yattm hep bu gün bseyim yok cok şükür. Uzan dinlen canm bende 21+6 yim.