Mamzelle_57 benim gittigim özel hastanede veznedeki bey söyledi böyle birşey olduğunu. Normal giris yapti hastaye 250tl ödedim. Sonra doktorda muayene sirasinda hasta dosyam acildi yani kadin dogum bolumunde. Sonrası gidip veznede bi kagit imzaladim 165tl ye düştü ücret, üstünü geri iade etti. Gidip bir yere basvuru yapmaniza gerek yok.