Sezginsibel Merhabalar.suan 7 aylık hamileyim..ama cınsıyet henuz netlesmıs degıl..erkek dendı daha sonra kız.her gıttıgımde bacaklar acık degıl goremıyorum dedo doktorum.sonrasında acık olaarak gorduk kız olarak goruyorumm bacak arası bos dedo.ama belırsız konustu.varmı fıkrı olan🙈🌼
Fatma_4224 Sezginsibel ultrason fotosu varsa burda paylaşın az cok anlayan olur keseden felan yada birşeyler görebilirler hayırlsı neyse o olsun sizde unisex eşyalar alın hem erkegın hemde kızın kullanabileceği renkler doğdukdan sonra ona göre istediğiniz begendiğiniz renkleri tercih edersiniz. Doğum yaptıktan sonra 2. Cocgu isterseniz temiz kıyafetleri ayırıp ikinci bebegınıze de kullanmış olursunuz
Papatya-Kokusu Sezginsibel bizimde 14de doktorumuz erkek dedi pipi var bakın dedi 15 de detaylı usgye girmiştim ordaki doktorda erkeğe benziyor dedi 17de doktorum bacakları bos gibi kıza benziyor dedi 18 de kız dedi bacakları acık boş dedi 20de tekrar kız dedi haftayada detaylı var bakalım o ne dicek 😂
Ozlmm_1 Sezginsibel bana da 11 de erkek dedi 12 de kız dedi ama kesin değil dedi 10 gün sonra gel kesinleşir gibi konuştu ben de gitmedim bu hafta 16 olduk haftaya gidicem herhalde kesinleşmiştir diyecem de seninki bile kesin değilmiş nasıl olacak merak ediyorum 😅
Sezginsibel baysmeri baysmeri detaylı ultrason yapıldı doktor ılk dakıkalrda cınsıyet gorebılcegımız pozısyonda degıl dedı.uzunca baktıktan sonra erkek dedı..sonrasında konrtolum vardı gııtıgımde doktorum bacak arası Bos kız dedı
Dlkkoge Sezginsibel benimde baya geç gözükmüştü detaylıda görememişlerdi 2 farklı doktora gittim en son ikiside erkek dedi:)
Sezginsibel Benim durumum oldukca karısık once erkek dıyıp sonra kız..en son kontrolümde bacak arası Bos oldugunu soyledı doktorum bunun üzerine yanılma olabılırmı anlayamıyorum🤗
SelinDerin Bende 12. Haftada erkek dedi kendi doktorum, pipisini gösterdi, bugün 22. Haftada başka bir doktor da kız bu dedi ama öyle üstünkörü baktı, birde erkek çıkarsa getirin o kadar eminim diyor tabi biz şok 😲
SelinDerin Sezginsibel gözümle görene kadar hiçbir doktora inanmicam artık öyle karar aldım, çünkü ikiside emin ve zıt şeyler söylüyor 🙃
Sezginsibel Fatma_4224 cok sagolun oyle tabıkı hayırlısı olsun saglıklı olsunda..ama tabu belırsızlık kotu oluyor..2.çoçuğuma hamıleyım ılkı erkek🤗🧿
Sezginsibel Esay_50 12haftalıkken kız tahmin edılmıstı baska bir doktor tarafından.en sonundada doktoorum kız dedı
Esay_50 Sezginsibel hayirlsi olsun canim rabbim sag saglim Kucagina almak nasip etsin insallah kalbine gore versin :) benimde 2 kizim Var 3. Ye hamileyim suanda
Esay_50 Bende 14 haftalikken gorunmuyor dedi bi doktor 16 haftalikken baska doktora gittim bacaklariyla kapatmis goremiyorum dedi :) bakti bakti goremedi ama sonra ben kalkerken buyuk ihtimalle kizdir dedi goremeden tahmin yapti bende herkese kiz dedim Gerci sonradan degisirmi bilmiyorum :)
Dlkkoge Esay_50 ilk erkeğe benziyo dedi sonra kıza benziyor dendi göstermediği için en son erkekte kesinleşti
Sezginsibel Esay_50 cok sagolun saglıklı olsunlar ınsllh bebıslerımız..saglıkla kucagınıza alın ınsallh sızde