Merhabalar arkadaşlar 21 haftalık gebeyim iki farklı doktora gittim bir hafta önce biri kıza diğeri erkeğe benzetti detaylıyı bekle dediler 3 gün sonra detaylı ultrason randevum var kesin sonuca ulaşan var mı bide aç tok çikolata gibi tavsiyeleriniz var mı genelde bacak bacak üstüne atıyor bizim Bebiş ☺️🙈