Brvndkm 6 haftalık hamileyim ama pek belirtim yok 3 4 gün önce hafif bulantım vardı oda yok oldu yine korltugum başımamı geldi acaba kese var ama bebeği daha görmedim
Damlasu_23 Brvndkm bence korkma canm nasibi varsa hiç bişey önüne geçemez benim de kese vardı ilk öğrendiğim zaman sonradan büyüdükçe çıktı
deletedmom87894 Brvndkm canım 15 haftalığım hala belirtim yok telaş yapma😍 hiç midemde bulanmadı kasık ağrımda olmadı
Papatya23 Bende 2 haftalık dı öğrendiğimde hiç belirtim yok diye üzülüyordum hatta ama takma kafana canım birazcık daha ilerlesin yavaş yavaş hepsi çıkıyo ben son haftalardayım hala kusuyorum mesela 😊
baysmeri Ben ilk öğrendiğim de 4 haftalıktı hiç belirtim yoktu 6haftadan sonra kalp atışı dinledim 37. Haftadayım bulantım migde yanmam geçmedi ozamandan beri düşünün