Bebegim000 valla randevusuz hiçbir şekilde bakmıyorlar canım o doktorun insiyatifine kalmış birşey bazen özel durumlar olunca doktor özellikle kendisi kağıt verip çağırıyor o ayrı birşey ama randevusuz ya da yanlış randevulu hastaları hep yolladıklarını biliyorum yalnız şöyle birşey var 37. Haftadan sonra randevusuz acilden yeşil alan triajdan kayıt açtırıyorsun o şekilde randevusuz bakıyorlar benim zamanımda öyleydi şuan o hala devam ediyormu ona emin değilim sadece son haftalar bu şekildeydi