SkrnK Busra2013 Kız diyince heyecanlanıyorum, gönlüm kız diyor ❤️🔥 öncelik sağlıklı olması ama gönlüm kız istiyor 🤍
Busra2013 SkrnK bende kız ıstıyordum doktor eekek dedı bı tık uzuldum ama sonra oglum oglum dıe sevdım 12 haftalıktı suan 24+1 kızım olck😂😂😂
Haydi SkrnK tşkler canım inş hayırlısı olsun bi kızım var şükür bir kızım daha olursa sırtım yere gelmez heralde 😂
Haydi Nzl_1999 valla canım onlardan anlamam 😅ama hatta doktora gittiler 8 hafta 6 gündü yeni ama en son giyimde 1 hafta önden gittini öğrendim canım yarın 15 haftalık olucaz bakalım hayırlısı artık
durumomsss https://resimyukle.io/r/dYQBokMmyt https://resimyukle.io/r/dYQBokMmyt https://resimyukle.io/r/dYQBokMmyt Cinsiyet tahmini yapabilir misiniz 😁