Biz düzcede baya hissettik bide yeni taşındık buraya korkudan olduğum yerde kalmışım deprem bitince aceleyle 2 yaşında kızımı uykudanaldim hamileyim çantasını hızla hazırlayıp aşağı indim çok kötüydü 1 saat bekledik geri cıktık ama korkuyorum halen Allhim korusun baya ilk defa burda hissettim o kadar büyük tu