Civcivinannesiii nevarneyokk Happy_001 Insallah.. ayy nasil korktum yaa tam yatiyodum allahim 🥺esimi aradim direk kolon yanina gecip oturdum🥺
Civcivinannesiii Hilal1907 hareket halindeyseniz ondandir ben yatiyodum tekim evde sessiz sedasiz🤦♀️
Civcivinannesiii Hulya0621 ay bilmiyorum netten baktim dusmemis henuz habere bakiyorum simdi Duzcede olmus 5 buyuklugunde🤦♀️
kalpatisi_ Civcivinannesiii istanbuldayım bende hissettim depremi. Uzanıyodum koltukta yan vaziyette bi gidip geldim valla. Düzcede 5.3 büyüklüğünde olmuş. Geçmiş olsun herkese
Zeynepp97 kalpatisi_ Bende aynı şekilde Küçükçekmecedeyim hissettim gittim geldim başım dönüyor sandım ilk
kalpatisi_ Civcivinannesiii aminn kuzumm aynen valla bide evde tek olunca oturup ağlayasım geldi dkdmdmd