Merhaba ben dün doktora gittim hesaplamaya göre 2 aylık hamileyim ama bebek 5.5 mm İnternete yazınca 6 haftalık gözüküyor kalp atışı duyulmadı cuma günü gel eğer duyulmazsa sıkıntı dedi ne yapmam gerekiyor bilmiyorum 2 gündür ağlamaktan mahvettim kendimi ilk hamileliğim sizler ne zaman duydunuz kalp atışını cuma günü duymasam beklemeli miyim?