Kızlar 40.haftama girdim ama pek belirtim yok hala doğumun başladığını gösteren nat de sancım 20leri geçmiyor🙁
Ben hurma yiyorum, yürümeye çalışıyorum her gün, ılık duş alıyorum. Dua ediyorum bide🙂
Siz neler yapıyorsunuz son haftalarında olan hamişler🙂)