Kızlar bişey merak ediyorum sormak istedigim bişey var doguma az kaldı şimdi bebek dogduktan sonra dogum kartı mı ne veriliyormuş gidip kimligi onunla cıkartıyormuşunuz bu kart anneye mi veriliyor babaya mı bu kartı napıp edip eşimden önce benim almam lazım cünkü eşimin annesi cok sorunlu biri malesef başta kayınpeder isminde diretiler tavrımı koydum şimdi eşimin annesi kendi babasının ismini koymak istedini sölemiş eşim gecen öyle laf arası bana dedi bende sordum eşime sen ne düşünüyorsun diye koymam felan dedi ama o gün napıp edip kayınvalidem eşimin aklını çelmesinden gidip cocuguma kimlige isim yazdırılmasından korkuyorum ben oglumum ismini Alp Efe koyucam Allah nasip ederse Efe eşimin tercihi Alp benim ama işte olurda eşim o an annesini kıramıyıp ya koyarsa benim haberim olmadan diye aklıma geliyor ne yapmam gerek doktorla ebeyle Doğumdan önce konuşşsam rica etsem kartı doğumdan sonra bana vermeleri icin tecrübeli anneler fikir Bilgi verirse iyi olur kart kimeveriliuor anneye mi baba ya mı sizde kim aldı