BesteKc Kızlar iğne korkusu olup serum alan var mı? Elim ayağıma dolaşıyor bu psikolok biliyorum ama atlatamıyorum. Serum alan varsa bu durumda çok acılı ve hissedilen bi şey mi ? Kan verirken bile bayılıyorum elimde değil. 🥺🥺🥺
Bebegimveben0811- BesteKc ben tek kalçadan yapıldığında bayılacağımı düşünüyorum o yüzden rabbim korusun
Rabiasaglam O işlem yapılırken bakma canım eşinle konuşmaya çalış serum takıldıktan sonra bile serum bitene kadar bakma o eline
BesteKc asdfg3 ahaha bu benim gibi biri için akıl almaz bir mazoşistlik 🤪🤪 helal olsun valla keşke ben de öyle olsam.
BesteKc asdfg3 kesinlikle haklısınız, ben de öyle düşünüyorum ama iş pratiğe geçince öyle olmuyor. Önceden böyle değildim, hemşire kızıyım ben iğne yapmayı, damar yolu açmayı bile bilirim. Ama bir travmadan sonra böyle oldum. Bakamıyorum bile maalesef.
asdfg3 BesteKc cok gecmis olsuunn, benimki de tam tersi kucukken cok hasta olurdum aliskanlik olmus seviyorum artik🤭 umarim bi gun gecer sizinde 🙏