ilaydayenice Aynısını dün ben farkettim 🙈 Ama mühim birşey olduğunu düşünmüyorum. Normalde de beyaz akıntınız oluyor mu?
Benim iç çamaşırım muhakkak hergun ıslanıyor akıntıdan kaynaklı. Ben de bu yüzden panik olmadım hiç. Ben de 32 haftalık oldum bu arada. Daha önce de doktoruma sordum tek söylediği şey şu oldu..
Kaşıntı, yanma yoksa ve kanama yoksa akıntı normal.. Bu yüzden ben de önemsemiyorum çünkü uzun zamandır yaşıyorum bu durumu