Pinarlina Ne yersem yiyim bu hafta kusma mevcut mide yanması da var önce midem çok kötü oluyor sonra gidiyor zaten ama çıkana kadar da resmen yerımde duramıyorum sizlerde de böle oldu mu veya tedırgın olacağım bı durum mu var doktora gitsem mi bilemedim
sumeyraballl Pinarlina bende çok şükür böyle bir sorun yk ama benm düşüncem norml kimi gebe de mide yanması son zamanlrda çok oluyor kimisinin de bulantıları geri geliyor burda bir kaç anne adayımız yazdığında okumştm kusmalarnın geri geldiğini mide yanmalarnın çok olduğunu yazmşlrdı ben çok sakız çiğniyorm belki o yüzden midem yanmıyor yksa yanardı 9. Hafta da başlamştı mide yanmalarm şu bi kaç haftadır rahatım
Ozlem2904 Pinarlina panto diye b ilac var ben onu kullaniyorum yemeklerden once ve midem yandikca dr unuza sorun isterseniz 32.haftanin icindeyim bende
Pinarlina sumeyraballl ya ilk 4 ay zaten çok vardı bulantı vs zoferle yaşıyordum resmen ama bu bı haftadır yanma bulantı arttı gene
Minikkalp34 34 haftalık hamileyim bende de yeni başladı kusma derecesine gelmiyorum ama ne yersem yiyeyim midem yanıyor ve gaz oluyor normalde hiç olmamıştı ne yiyeceğimi şaşırdım
baysmeri 37 haftaya girdim ama bulantım ve migde yanmam geçmedi benimde prilam hamileliğin başından beri içiyorum geçen doktora söyledim az kaldı doğuma sabır dedi
Pinarlina baysmeri Rabbim hepımıze hayırlı doğumlar nasip eylesin valahı son dönemler rahat olurum sanıyordum 😂😂😂hiç öle değilmiş
FatmaTemiz 33+1 haftalığım midem çok kötü yanıyor benimde ne yesem anında başlıyor . İyi gelen tek şey doğal maden suyu o rahatlatıyor biraz
Elif05_ Pinarlina evet evett bide bel ağrısı oldu bende bu hafta yaa o daha kötü bide kuyruk sokumu ağrısı oluyo bende ikisi birleşince ben mahf 🙄