Adakus Az önce tekrar almaya gittim büyük bedenini aldım 42 ile 52 beden yazıyordu ben şuan 74 kiloyum 42 ile 44 arası olmuşum kesin doğuma 45 gün falan var o zamana kadar da olur mu sizce ? Orta bedeni gelmez diye götürdüm büyük bedeni ile değiştirdim ?
[silindi] Adakus 38 beden ile orta beden rahatsızlık verdi kesinlikle büyük beden. Büyük beden çok rahattı adet olunca onlardan giyinmeyi düşünüyorum o derece😂
gonulcelen Adakus bende orta beden aldım genelde gecelik vs alırken Doğumdan çıktığında 7 ayda nasılsan o kilona dönüyorsun dedikleri için şuan 6,5 aylık hamişim diyelim 56 kiloyum olur diye düşündüm 😕🙄
Yucelyldrm33 Adakus canim ben.61 kiloydum dogum yapnca 54 kiloya dustum orta beden almistm keske buyugnu.alsydm dedim
Imraninannesi Adakus daha önceki postlarda da cogu arkadasin büyüğünü tavsiye ettikleri için büyüğünü aldım ben
Adakus Imraninannesi bende onu gormuştum zaten o yüzden bugün büyüğünü aldım sonuçta şuna 73 ten aşagı değilim ve doğum Eylül 15 civarı uzarsa 20 ye kadar giderse o zaman yine en az 78 olursam hani rahat olsun diye düşündüm genişin zararı yok diye düşündüm ama dar olursa çare yok 🤷♀️
Arven Adakus Büyük beden Alman isabet olmuş bende büyük bedenini kullanmıştım çünkü son haftalar iyice şişiyorsun zaten lastikli bedenini sarıyor
Adakus Arven Esmaal Söz konusu biz hamileler olunca insanın aklına her turlu tedbir ve akıl geliyor 😁
Esmaal Adakus canım ben 36 38 beden giyiniyorum normalde.depend in büyük bedenini almıştım çok rahattı iyiki büyük almışım
Pinkmom 38 bedenim şu an. M beden almış ablam satıcı bayan öyle önermiş.Ama görsen ufacık bebeğimin bezinin boyuyla neredeyse aynı.1 pakette büyük beden alıcam mecbur.Sıkar yani bariz belli
gonulcelen nrcnmrt hatta bgn tekrar üstüne baktm 42 bedene kdr yazıyor olur inş ztn bir iki gün kullanırız diye düşünüyorum 🙄
NekwaSultan Adakus Canim ben 86 kiloda doğurdum l iyi geldi doğumdan sonra 80 oldum zaten ama sana m de olurdu ama m de rahat diyorlar cokta farkı yokmuş
nrcnmrt gonulcelen bedeni büyük olduğunda da kıyafetin dışından belli olur diye düşündüm. O yüzden orta beden aldım canım birde. S-m bedenim şuan. Olur heralde sıkıntısız.