Busss61 Kızlar 7+2 deyim yarın doktora gidicem kalp atışı duyulur mu sizce, sizin kaçınca haftada duyuldu?
ozgekosaraytekin Eslemmiraaa beta hcgniz kaç değerlerindeydi bende yarın doktora gideceğim bir Ümit kalp atışı duyarım belki
Nzl_1999 Benimki geç dollenmeydi kızımda 7 buçuk haftalık duydum ikincisi 7 haftalık gittim duyamadım hala 15 gün sonra gel dedi bakalim
Belirlenmedi Nzl_1999 bende 7 haftalık gittiğimde duramamıştım 15 gün sonraya çağırdı inşallah kalp atışlarını duymak nasıp olur amin
Aslaninannesi01 ozgekosaraytekin o zman kaçtı bilmiyorum 375 olduktan sonra bir daha kan vermedim 6+1 de randevum vardı kese için gittim kalp atışı sürpriz olmustu