Elfs duygukrd merhaba benim de o şekilde çıkmıştı ama normalde 0.5 çıkıyordu yükselme eğiliminde olabileceğinidüşündüm 2 gün sonra baktım 36 çıkmıştı sizin de o şekilde olabilir 2 gün sonra tekrar bakın
Cnblt Elfs benim 0.8 çıkmıştı 8 sandım sonra 5 gün sonra bidaha yaptım 2 çıktı umudumu kestim ama şuan çok şiddetli göğüs ağrım ve şiddetli sancım var
duygukrd Elfs ayy insallh canım bel agrısı kasık agrısı akıntı var baya bunlar boşuna mıydı diye çok düşündüm insallah benimde yükselir 🙏
Cnblt Elfs evet ama doktorla görüşmedim acilde verdim İlk 0.8 miş 8 sanmıştım araştırdım negatif sonra bidaha verdim 2 çıktı bugün adet günüm ama olmadım
Elfs Cnblt 5 gün var 2. Bakışınızın arasında gebelik olsaydı çok yükselmesi lazımdı belki adet olacaksınızdır ondan bu belirtiler olmuştur
Cnblt Elfs himmm ben ilişkiden 7 gün sonra yaptım 0.8 sonra regla 5 gün kala yaptım 2 çıktı bat 17 yada 18 i bugün geçti gibi görünüyor
Cnblt duygukrd seninde vardır inşallah canım erken kan vermişizdir ya da geç döllenme olmuştur inşallah 🙏🏻