evlatkokusu0806 Yapıyor musunuz kızlar ben başladım çok bişey yokta camları mopla silcem üstünden geçicem sadece ve normal ev işi yarım saat yapıp dinleniyorum siz napıypsunuz
bebisin_annesii evlatkokusu0806 çok yorma kendini dikkat et cam filan silme o kadar ayrıntılı ben yordum kendimi 11 haftalıkken kanamam oldu düşük riskim var iğne vurunuyorum haftada benim düştüğüm hataya düşme bende hergün ev sil süpür durmadım uslanmadım
kadifemsii evlatkokusu0806 deli gibi hemde 😀 ilk gebeliğimde de yapardım beni motive ediyor kızım uyurken Tüm işlerimi bitiriyorum .
Mervegucluysal Oda oda temizliyorum bi odayı temizleyip biraz dinlenip devam ediyorum ilk haftalara göre enerjim daha yüksek benimde 😊
evlatkokusu0806 bebisin_annesii geçmiş olsun ya ben sürekli yatıyorum şimdi kalktım sırtım ağrıdı yatmaktan silmeyim o zaman etiket falan var onları söktüm de etiket bari olmasın dedim 2 ay oldu taşınalı hemde bütün camlar etiket ayıp olur diye birazda sökmek istedim
bebisin_annesii evlatkokusu0806 aman canım yükseğe uzanma fazla eğilip kalkma vallahi seni düşündüğümden boşver dursun önemli olan sağlığımız bizi ev işi kurtarmaz evlat daha önemliymiş