Dün nst de yoğun sancı çıkması hastane de tedavi eve yollanma ve bugün yine kontrol üzerine şükür sancilar durduruldu ve tek sebebenin son zamanlarda az su içmekle orantılı olduğunu düşünüyorum tabi kasılmalar illaki olur belki onla alakası yok ama suyu oncesine göre azaltmıştim mide yanması yapıyor diye şimdi dayiyorum ağzımi musluğa su içer gibi Ahmet kayadan gelsin.