Ebruf 25 gün önce covid oldum ve 25 haftalık kız bebişim var en son kontrolde 800 gram dedi doktor az mı acaba kovit ten dolayı yiyip içemedim düzgün 2 hafta boyunca endişe ediyorum biraz 💁♀️
Ebruf Birmelekbiranne normal demekki covid perişan etti resmen beni hamd olsun ama sanki oğlumda daha fazlaydı her bebek aynı olmuyor dedikleri bu olsa gerek 🙂
Selin12- Ebruf canım bu benim 3.hamileligim ilk bebeğim normaldi kilosu ikinci bebeğin biraz daha zayıftı bu bebeğin ise iri bir bebek ve üçünde kiz yani anlayacağın her hamilelik farkli
Ebruf Selin12- öyle diyorlar bende fark ettim hepsi aynı olmuyor demekki hamileliğin de farklı geçiyor yani
Ayseeeerum Ebruf hiç endişe etme bende geçen ay virüse yakalandım yakalanmadan önce 650 grmdi bir ay sonra gittim suanda 1400 grm olmus canim 🥰