freuze
Çalıştığım kurumdaki arkadaşım gitmiş.
3 kez bebeğini kaybetmiş arka arkaya. Bir arkadaşının tavsiyesiyle bu aktara gitmişler. Eşinden sperm testi yaptırmasını istemiş. Arkadaşımdan ve eşinden tükürük istemiş. Tükürüğe bakarak yumurta kalitesinin düşük olduğunu söylemiş.( İlk defa duydum bunu.) İkisi için de karışım hazırlamış. Karışım bittikten sonra bebek dememişler ve ilk aydan hamile kalmış bebeğini sağlıkla kucağına almış. Şimdi 2 yaşında. Ayrıca karışım bittikten sonra sperm testini tekrarlamışlar. Sperm sayısı baya artmış.