Meleke1 Merhaba 7 haftalık hamileyim. Dün şiddetli kasık ağrısıyla acile başvurdum. Alttan muayene oldum ve sonrasında kahverengi akıntım başladı çok endişe ediyorum sizce neden olur ne yapmalıyım cuma günü kontrolüm var o güne kadar beklesem mi ( kesem ve bebek göründü kalp atışı için haftaya dedi doktor )
aysenurtc Meleke1 alttan muayene için çok erken siz sanırım muayene derken alttan vajinal ultrason ile bakıldığını kast ediyorsunuz.
aysenurtc Meleke1 alttan ultrason baktırmak düştüğü tetiklemez. Siz stresse gireceğinize tekrar doktora gidin. vajinadan gelen kanama, kasık ağrıları, makata vuran ağrılar, kasılmalar varsa beklemeyin
Minik1Civciv aysenurtc benden de kahverengi sıkıntı geldi şimdi bir şey yok eşimi bekliyorum doktora gideceğim hafif bi karın ağrım var sadece oda psikolojik olabilir diye düşünüyorum çok pimpirikliyim korkuyorum
Meleke1 Minik1Civciv şuanlık bendede yok cuma kontrolüm var bakıcam eğer geçmezse hemen acile gidicem
Minik1Civciv Meleke1 ben gittim kusmadan dolayı zorlanma olmuş sanırım yırtılma olmul o yüzden leke gelmiş kese altında görünüyor zaten kanama gibi doktor düşük tehlikesi olarak varsayalım dedi progestan verdi mide bulantısı için ilaç verdi bi hafta sonra tekrar gidicem kontrole